One last.

Har faktiskt piggnat till lite, kanske kom efter pepparkaksdegen :P Sockerkick..
Men får snart dra mig till sängen, nu har jag läst igenom alla bloggar och sidor som jag följer. Och Grey´s har tydligen uppehåll så det fick jag inte se.

La upp två bilder innan om hur jag ser ut nu.. En skrev att det inte får gå till överdrift, och att jag snart ligger på under normalvikt, Nej det gör jag inte, jag ligger på normalvikt, och har säkert 5-7 kg kvar för att nå under normal vikt, och där ska jag inte hamna. Och ingen överdrift här heller, jag kämpar inte direkt för att gå ner mer i vikt heller. Men då jag började banta, så började jag äta helt annorlunda, jag åt mindre, och väldigt lite potatis,ris och pasta, jag åt istället kött och sallad, ganska så lite kalorier per dag. Och nu är jag så pass van vid det och för att jag ska kunna hålla kvar min vikt som jag har nu måste jag nästan fortsätta äta så, men på vardagarna äter jag nyttigare och därför går jag ner liiiite fortfarande. Men på helgerna äter jag skräp men håller mig borta från det på vardagarna. Och äter 3 ggr per dag, frukost,lunch och middag. Det är så jag gick ner i vikt, jag kan lova er att det var inget jag trodde jag skulle klara av när jag började 1.a maj, men fan så bra de känns nu när man är lite mindre. Då var jag M/L mest M, och nu är jag S rätt igenom.

Men jag förstår folk som tänker att det lätt kan gå till överdrift, då jag la av med bantningen så fick jag nästan ångest över att jag åt skräp mat, och tyckte nog själv att jag tänkte för mycket på alla jäkla kalorier, men så är det inte nu :)

Nehe ska faktiskt gå och sova nu, får gå upp i tid imorn, JULBORD!!! Åh så gott, hoppas jag åtminstone..

 

Nattinatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0