Old Dogs.

En lugn kväll, blev lite tacos, sen åkte E iväg och jag satte på en film, Old Dogs, bra film, men inte lika bra som Baksmällan ;) Och precis när filmen tog slut så ropade dom ut vem som vann Idol(hade det i bakgrunden), jag har absolut ingen aning om det var rätt som vann, jag tittade bara i början då det var många som gjorde bort sig, men fastnade för Calle då. Men Erik verkar vara en duktig kille med bra röst. Trist bara att det oftast inte blivit så mycket med ettan. Mer för dom som kommit tvåa. Trist!

Har precis kommit ur duschen, man fick en body lotion tillsammans med Venus rakhyvlen, och fyfan vad gott den luktar, den tänker jag köpa sen, bruno banani. Men nu tror jag att jag får en jäkligt bra lotion i julklapp av mamma och pappa (mamma köper det jag önskar mig=) ), men får väl köpa denna själv.. Om den gör någon nytta vet jag inte än :)

Imorn, hmm vet faktiskt inte vad som händer. Skulle gärna gå ut och käka på Böf, men vi får väl se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0