Lucia och 3.e advent..

Lång sovmorgon. Åt lite frukost och hoppade in i duschen, sen åkte vi ut till Tati, jag hittade inget alls, och jag irreterar mig på byxstorlekar, endel byxor i S kan sitta löst eller bra medans endel får jag knappt över baken. Jag tycker det är så tråkigt att prova byxor, ta av skor och byxor och jacka. Njee det gillar jag inte. Hittade inga snygga linnen eller tshirts heller, ville ha något fint till jul, men får väl kolla lite på stan..
Sen blev det kycklingsallad för mig till lunch/middag, det har verkligen blivit lite för mycket onyttigt denna veckan och det visade sig på vågen, visserligen var det nu på kvällen men ändå. Så nu får jag vara hård denna vecka.

Har kollat lite på missar, jag tycker Skilla ska ha en kompis, måste vara tråkigt att vara ensam katt. Får väl se efter jul om vi kan skaffa någon, helst vill jag ha en i julklapp, fast inte inslagen, elakt mot katten ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0