Kul kväll...

Gick och vila efter julbord, en bra stund, är fasen inge bra än, men inte alls lika snorig som tur är.
Men när jag vakna gick jag till Ica steens, handla lite för ikväll, blir grönsaker och dip och en film. Påvägen hem gick jag förbi tvättstugan för att boka ny tvättid, men det fanns ingen förrän långt in på nästa vecka och så länge har jag ingen lust att tvätta, så fanns en tid nu, så japp det är vad jag gör ikväll.. TVÄTTAR! Fy så trist. S nu när jag ändå är igång med tråkiga saker så funderar jag på att traska ner i källarn och ta upp granen. Jag tänkte att jag kunde städat men jag behöver ju inte förstöra kvällen helt och hållet.
C skrev och frågade om jag ville med ut ikväll, de hade ju varit mycket roligare än detta må jag säga. Men min kropp är så slut och jag är inget bra i huvudet heller, och jag tror inte folk trivs med att jag hostar på dom, så en annan gång...

Nehe julgran upp..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0