Irreterad.

Skulle kunna skriva ett sånt där argt inlägg nu, för det är precis vad jag är, men sen tar jag bara bort det när det gått över, så varför ens börja? Kan skriva såhär: E+städa= finns inte.

Ja jobb har väl gått bra, helgen är över och jag funderar seriöst att ha en jobb mobil, en mobil med ett helt annat nummer, jag hatar att dom ringer min mobil. Privat telefon finns inte. Men va skönt det vore, får fortsätta fundera på de.

På SKITÅHLENS sida stod det att de hade öppet till 18 4.e advent, och jag gick dit men blev stoppad av en vakt som troligen inte fått sig något på evigheter, grinig jävel. Jo dom stängde ju 16. Men H&M hade öppet, så jag fick gå dit och köpa mitt puder, hoppas det är bra nu, istället för det jag har, totalt värdelöst. Det positiva med dagen var att bussen var gratis, hade sån jävlig skoskav så jag tog bussen. Har säkert 3-4 plåser på hälen men de hjälper inte. nej!

Tror jag ska lägga mig och vila lite. Sen laga mat, kyckling + sallad. Sen skulle vi byta en julklapp, men vi får väl se hur de blir med den saken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0