Imorgon åker jag hem igen

Dagarna springer iväg när jag är här nere.
Minns inte ens när jag skrev här sist, men julafton var bra, god mat med släkten :) Fick massor av bra saker. Är super nöjd med alla årets julklappar.
Igår var juldagen som egentligen skulle varit lugn, men jag följde med Eve ut ändå, så idag har jag ju mått som jag förtjänat, fast inte så illa ändå. Och idag har jag även hunnit med två rundor shopping, Mia kom in med sin flicka, har inte träffat dom på jag vet inte hur länge.. Så det var kul att träffas igen. Sen åkte jag ner och shoppade med mamma. Helt seriöst vill jag nog inte veta vad jag har shoppat för, det får förbli hemligt, även för mig :)

Har precis kollat igenom internet lite, har irreterat mig på att jag HELA tiden måste gäspa eller ta djupa andetag, och tänkte om jag hittade någon med samma skit, och de verkar antingen lida av stress eller panikångest, jag känner mig väldigt sällan stressad, och panikångest har jag haft föra några år sedan, men kan inte minnas att jag gick runt och gäspade hela tiden.. Men sen går jag och tänker på det hela tiden vilket gör att jag gäspar ännu mer, fast saken är att det känns inte som om jag kan ta det där djupa andetaget, utan det sätts stop ibland. Ah jag vet inte, bara drygt..

Saknar min älskling och Skilla massor, så det ska bli skönt att komma hem imorn igen, mindre skönt att behöva jobba på måndag. Jag älskar ledigheten. Och nu håller vi tummarna på att det INTE är några tågförseningar.

Tänkte nog dra mig till sängen nu och gäspa vidare..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0