I Pyjamas

Stavas det ens så? Men nu så får det göra det häri. Var iväg och handlade lite saker, ska baka lussekatter och grekiskt lantbröd. Jo iallafall, när jag stod där och hade betalat kom en kille med pyjamas och tofflor in. Kul att se, men han måste nog ha bott lite för närma som hon i kassan sa. Okej att gå i mjukisbyxor, men i pyjamas?

Snart börjar Mammas Pojkar, jag tänka sätta mig som klistrad framför tv, inget får störa. Jag hoppas Jane "vinner", jag tyckte inte alls om henne i början, men nu tycker jag om henne. Bobbys Julia och Christians Victoria hoppas jag åker ut. Julia gillar jag bara inte, och Victoria känns omogen.
Sen efter det blir det lite bak och sen film. Baksmällan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0