I miss you..



Har börjat med dessa lussekatter, sitter nu och lyssnar på Nomy, bra grupp de där.. Fast detta är inte samma version som jag hörde första gången, tyckte nog den andra var bättre faktiskt.

Tur jag ska åka hem om 1½ vecka, börjar få hemlängtan, få vara lite social med andra än E och jobbet. Jag önskar jag kunde muta honom med att flytta till Vetlanda, eller åtminstone närmare, Jönköping kanske. Så man hade kunnat åka hem när fasen man ville, inte planera in en månad innan att man ska åka hem och träffa familj och vänner. Sånt här försvinner inte med tiden, det har det iaf inte gjort för mig. Jag vill fortfarande bo hemma ( i Vetlanda), men de är inte jag som bestämmer det.

Nu står lussarna på jäsning, vi gjorde en stor fläta av en bit av degen, ska bli kul och se hur missbildade alla blir :)

Sen blir de en sen film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0