Ett sista för dagen

Ett sista för dagen orkar jag väl med.
Desp var bra, visste inte att Sverige låg samtidigt som Usa i avsnitten, men tydligen. Varför ska det alltid avsluta så spännande? Och när fan är det vår? Hur länge tror dom att man ska vänta egentligen, jag får väl hoppas att Usa är snabbare på att börja visa avsnitten igen. Har även hunnit med att se Oth, Clay oh Clay. Grrrr... Haha, men vad fan gör Julian? Tänker han gå till den där besatta modellen? Säkert var det säsongsavslut på den också. Nu håller jag på att väntar på Gossip girl ska ladda klart, nej jag tankar faktiskt inte, finns sidor där man kan titta utan att ladda ner något.

Usch jag vill bara att det ska vara onsdag natt nu istället för tisdag, för jag har ingen som helst lust att jobba imorn. Sen jäkla lunch, en lunch som jag alltid blir kass av. Någon som är likadan? Blir dålig av all mat som man äter på jobb, men äter man den hemma så händer det inget alls? Jag är inget stressad eller något sånt, så jag förstår inte vad felet är. Men något är det, och jag vet fan inte om jag vill gå till doktorn, för dom tar ingen trevlig väg för att leta efter felet.. Men orkar jag leva kass mage? Kanske de är värt att pinas några minuter eller hur lång tid det nu tar..

Men nu får det ta och ladda färdigt, för jag börjar bli trött..
G´Natt


Kommentarer
annaru

clay clay clay......mmmmm!!!!!!!!

2009-12-10 @ 15:00:52
URL: http://annaru.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0