En lugn stund..

Hemma och känner tokstressad, ska hinna med och städa innan E´s pappa kommer på besök, och när det är vet jag inte, bara att det sker idag. Och sen ska jag hinna med att slå in E´s sista presenter, göra tårtan inför imorn. Allt idag, har jag lust? Nej.. Inte speciellt, men vad gör man inte för kärleken?=) Jag får alltid tårta på sängen så då är det klart att han också ska få. Tur att man kan göra denna tårta dagen före..

Var ner på stan en sväng efter jobb, eftersom jag är tvungen att ha en mandelkvarn eller vad fasen de nu heter. Och sen köpte jag en sista present, kul, mindre kul för kontot, men snart lön igen. För visst får vi innan jul? Annars ligger jag skit till.

Men jag ska väl börja med något av ovanstående..
Tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0