Brrr

Svinkallt ute idag, termosar på, men fick stanna på jobbet, gick ner på stan efteråt och ville inte ha på mig dom då, de får jag väl lida av på torsdag när det säkert är ännu kallare ute.
Fick ett presentkort på Åhlens i julklapp av Carema, så det shoppade jag upp, en primer och en ny sminkväska, den jag har börjar bli lite för liten. Sen in i alla rea butiker som det är fullt av folk i, letade efter en vanlig svart tröja som är lite längre, och det fanns ju fasen inte nånstans, förutom på BikBok, där fanns en liknande, så det fick bli den. Sen traskade jag hem igen.

Något konstigt hände på jobbet, höll på att svimma, satt ner och planerade och det började snurra till, fick gå och sätta mig i ett annat rum och sitta där ett tag, men kände mig konstig hela dagen sen. Usch!

Ledig imorn, tänkte städa lite, sen kanske baka en tårta till nyår, vi blir hos J & E.

Nehe över till tv



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0