7 veckor kvar

Nu är det bara 7 veckor kvar till bf. 
Har varit hos bm idag och allt ser bra ut, jag ligger på samma blodtryck som vanligt och lillfisen håller normalkurvan. 
Nästa gång ska vi gå igenom förlossningsbrevet. Jag har inga förväntningar över hur det kommer gå utan tänker mer att det blir som det blir. Jag säger nu att jag bara vill ha lustgas och massage, men jag har ju ingen aning om hur ont det verkligen kommer göra. Men något ska jag väl kunna skriva till ändå.

Efter bmbesöket åkte jag ut till elund, vill få klart barnrummet nån gång. Fick förbannat ont i ryggen men lite saker fick jag med mig hem. Jag måste lära mig att jag inte klarar av att varken gå "längre" eller bära lite tyngre. Fick med mig en lite större kudde till mig själv också, känns som dom jag har, har blivit platt som en pannkaka. 

Nej nu har jag legat och vilat i flera timmar, dags att gå upp kanske.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0