Pisskatter..

Skilla jäklen är i protest. Hon har pissat på flera ställen som inte är hennes låda flera gånger. Helt normalt att klättra upp på ett hyllplan och pissa där. Nu hoppas jag att det är kattsanden som hon protesterat mot, den är tillbaka bytt. Kan ju vara att hon gnäller om flytten också. Det luktar ju så satans illa. 

Idag har vi varit och kikat på ett hus i vår smak. Stort fint hus med stor tomt och låg lite utanför Västerås. Fan att vi inte kan flytta nu. Så vill jag bo. Vi verkar vilja bo likadant iaf, annars är vi dåliga på att komma överens med många saker. Meeeen om ett år så har vi förhoppningsvis råd med det hus vi vill ha. 

Jag har ett problem, förutom att magen växer som ogräs så gör även brösten det. Nu börjar det bli svårt att hitta bh-ar i min storlek som inte kostar enligt mig för mycket. Det hade varit en sak om jag visste att storleken skulle stanna resten av graviditeten men så lär det ju inte bli. Men det är inget jag kan göra något åt. 

Ne nu ska jag ta hand om kisstvätten, som Skilla borde ta hand om.. Kisskatt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0