Känslig..

Vet inte om jag är inne i någon period men det känns som om jag är enormt känslig just nu. Jag kan skämta om mig själv som en tjockis men samtidigt så är det riktigt jobbigt att vara så stor och klumpig. Att känna sig fet och ful tar emot. Speciellt när det är samtidigt.
Det är över 3 månader kvar och det blir inte bättre. Jag får helt enkelt försöka bita ihop men ibland blir det bara väldigt jobbigt.

Imorn ska jag till bm, gissar på en vägning där? Bah! Vill inte. 

Mamma och pappa kommer upp ihelgen. Mamma ska opereras om en vecka ungefär och ville gärna se hur vi bor, hon ska operera foten och kommer inte få stödja på den på flera veckor. Om jag fortsätter att vara sjukskriven åker jag nog ner och gör henne sällskap några dagar. Det går så långsamt här hemma, även att det finns så mycket att göra här.
Men min rygg säger ifrån, så när jag går i trappan så gnäller den. 

Väntar på tele2 ska ringa, dom skulle ringa vid 14, men dom är väl lika sega som deras internet är här... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0