...

Fredagen började ju bra men slutade sådär. 
Fick ett trevligt brev från fk som skrev att de eventuellt nekar mig sjukpenning, tycker jag är förbannat trevligt att veta efter att varit hemma en månad. Men jag måste få prata med min läkare så han får skriva om intyget, och hoppas att det kan hjälpa något. Annars blir ju det här kul med pengar. Jag hade inte tänkt att gå tillbaka till jobbet för min kropp klarar inte av det, det handlar inte bara om mina fötter längre, bär jag något lite för länge eller i trappan så får jag så satans ont i svanken att jag inte kan böja mig framåt utan att det gör svinont. Och när jag går lite snabbare så får jag (enligt vad bm trodde) sammandragningar, det är som något tryck neråt och känns inte alls bra. Vilket betyder att mitt jobb funkar inte för mig under denna graviditet. Men jag får försöka få min läkare att förstå detta så han kan skriva ett normalt intyg istället för att det mer eller mindre står att jag har ont i hälarna. Pucko! Det skulle kännas bättre om jag hade en kvinnlig läkare under graviditeten, för en man kan omöjligt veta hur det kan kännas att vara gravid. Alla graviditeter är olika men ändå, han kan aldrig veta. 

Nästa sak som hände är att vagnen hade kommit, fick den i 3 olika paket och när vi öppnade upp den så är inte liggdelen med. Men så jäklans bra då.
Jag hoppas verkligen att den delen kommer snart, spelar ingen roll att det är ett tag kvar till bf, dom skulle inte levereras olika datum. 

Har försökt sova i över en timma, det är väldigt svårt att ligga skönt nu, på sidan känns väldigt obekvämt men jag ligger gärna så. Sen får jag ont i höften och då måste jag vända mig om igen. 

Så nu får det vara färdiggnällt för denna gången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0