Det löser sig...

Ringde fk idag, ännu ett övervägande att neka mig ersättning. Men nu förstår jag mer varför, min läkare är seg i skallen och har troligtvis inte skrivit ett sjukintyg åt en gravid förut. Han ger för lite detaljer. Nu är det ju inte säkert att det kommer hjälpa men han kan ju börja med det. Tycker det är kasst när jag ändå bad honom sist att göra om det. Efter detta är över byter jag läkare, jag tycker han är dålig. Så detta förstörde ju min dag. Samtidigt som jag tänker att det löser sig så blir jag förbannad och ledsen. Läkaren ska ringa på tisdag nästa vecka och nu har jag skrivit upp vad han bör skriva på intyget. Han har nämligen skrivit emot sig själv.

Annars så känns det som jag har feber, kroppen känns helt slut, mer än vanligt. Jag fryser och orkar mindre än vanligt om det ens är möjligt. Min rygg är paj och jag är bara jäkligt tung. 
Det har blivit ett jäkla gnällande nu men det är inte mycket som går åt rätt håll.

Vi har bott här i snart 3 veckor, tele2 är pissråttor som inte fixat internet än. Vi vill se moto gp som börjar på fredag och sen vill vi se Sopranos. E har ringt dom massvis med gånger men det händer ju inget. Skulle jag ringa så skulle jag troligen börja lipa för det är sånt jag gör nu när jag blir arg. 

Jag tror fisen i magen vänt sig, känner inte av sparkarna lika väl längre. Men jag känner dom och det är väl det viktigaste?! 

Gick in och kollade skatten, något negativt med att räntor sänks är att skatteåterbäringen blir mindre. Men kommer ändå få pengar tillbaka, lagom till bebis kommer kanske :) 

Nej nu ska jag se lite revenge, imorn hoppas jag att det blir en bättre dag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0