Äntligen fredag

Konstigt att jag längtar efter helg lika mycket nu som när jag jobbar. Men jag får mer av det sociala på helgen. Och idag kommer mamma och pappa. Tycker lite synd om min far som åker fram och tillbaka till Sthlm på vardagar och får åka upp hit idag. Men efter helgen kommer det ju dröja innan vi får besök från dom. Jag ska försöka åka ner själv istället. 

Igår var jag hos bm, behövde inte ställa mig på någon våg :)
Jag låg liiiiite lite över medel i kurvan men inom det normala. Jag fick höra vår lillas hjärtljud, så häftigt. Och det hördes så väldigt tydligt. Nu ska jag dit nästa gång 4.e april. Det känns så långt kvar till juni men jag hoppas det går snabbt även att jag troligtvis kommer vara hemma. 

Barnvagnen har kommit så den ska hämtas idag. Vi ska även iväg och äntligen köpa oss ett matbord. Så med lite tur kan vi äta tacos vid bordet idag. 

Nu ska jag hoppa in i duschen ( jag saknar badkaret enormt mycket ). Sen ska jag dammsuga lite, det är ju lite mer att städa nu sen vi flyttade.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0