26/3

Snart är även denna månad över, kanske det inte går så sakta ändå. 
Idag har vi haft internet nissar här hela dagen, dom trodde det skulle ta max en timma, 07:30 kom dom och ca 16:00 åkte dom. Det var tydligen ingen lätt sak att ta hand om. Men äntligen har vi ett fungerande internet, nu kan vi se serier och moto gp som vi vill :) resten kan jag göra på mobilen.

Idag beställde jag efter flera veckors letande en babysitter. En billig men ser iaf stadig och bra ut. Man ska kunna ändra lägen på den också. Beställde även ett babynest. Så nu är det "bara" spjälsängen kvar. Men jag vet vilken vi ska ha, gäller bara att E ska få lusten att åka dit och bära. Det är ju en hel del kvar att köpa men inte av de större sakerna. Nu är det iaf saker som vi kan köpa i Västerås som är kvar.



Imorn ska jag försöka hitta något klädesplagg till mig själv, det lockar ju inte direkt men det är inte snyggt med magtröjor när man är gravid. Jag har nog töjt ut väldigt många linnen redan. 

Idag har jag fått känna på rejäla sparkar, kunde även känna en fot med handen. Det går inte beskriva känslan, det går inte förstå den heller om man inte varit med om det. Nu är fötterna uppe vid revbenen ibland. Hon har varit väldigt livlig ikväll. 
Vad jag längtar efter att få se henne. Undra om hon blir mörkhårig som mig eller lika ljus som E var när han var liten? 
Hur tjock jag än kommer bli under denna graviditet så kommer hon vara värd det. Jag hatar att vara en tjockis men det kan jag ta tag i sen. 

Nej det är väl dags att sova innan jag ska upp och köra.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0