Satans fötter

Idag läste gruppcheferna mina tankar. Påvägen till jobbet så tänkte jag att jag borde nästan sjukskrivit mig för mina fötter gör så förbannat ont. Kom bara innanför dörren på jobbet och dom frågade om jag ville vara ledig för dom var en för mycket. Så jag fick gå hem. Taaaack!
Jag har nästan 5 månader kvar beroende på när fisen vill komma ut, mina fötter värker redan nu, hur kommer dom må om några månader?
Jag är tveksam på om jag kommer klara jobba till början av april. Det går inte över när jag vilar eller sover heller. 
Men jag antar att en graviditet inte kan vara helt smärtfri, jag slapp illamåendet och än så länge trots mina jäkla meloner så har jag inte fått speciellt ont ryggen. 

Men jag tänker jobba så länge jag eller rättare sagt mina fötter orkar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0