Det händer grejer...

Då var helgen över igen. Klockan är lite över ett och mina fötter värker, men nu ska jag försöka sova.

Vi hade mäklare här både lördag och söndag, det blev nr 2. Jag fastande mer för henne, hon kändes mer säljande än den andra. Sen sa hon även att vi skulle gå ut en del högre än den andre. Vilket vi höll med om. Så på tisdag kommer det hit en stylist (E's önskemål) och på onsdag kommer fotografen. Sen blir det nog visning redan helgen som kommer. 
Eftersom vi har något så enormt mycket skit i överflöde så har jag börjat rensa och packa ner sånt som vi inte kommer använda innan flytt. Väldigt mycket av mina kläder är nerpackade eftersom jag numer är en flodhäst. Jag vill knappt veta hur jag kommer se ut i slutet av maj... Och E mobbas redan. Han borde akta sig, jag kanske sätter mig på honom när jag blir som störst.
Annars mår jag bra, tröttheten går fram och tillbaka, mestadels trött känns det som. Två veckor kvar innan ultraljud, så spännande att få se det lill* livet. Vi är inte överens om vi ska se könet här hemma, jag vill och E förstås inte. Men det får vi lösa. Jag vet att jag inte kan tjata mig till det eller lipa mig till det. Men jag vill ju veta, ska det bli rosa eller blå kläder? Ja jag kommer vara den personen som köper rosa till flickor och blått till pojkar. Vårt barn kommer heller inte vara något hen, det är antingen en hon eller han. Jag skulle inte bli arg över om någon hade köpt "fel" färg, jag säger bara hur jag kommer göra. Min sambo kommer säkerligen göra tvärtom :) 

Nej nu måste jag sova, bara för att vanliga människor har en röd dag imorn betyder inte att jag har det... Jag önskar jag vore den där vanliga människan. 

God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0