Äntligen helg.

Jag har tagit helg, varje ledig dag är nu ännu mer guld värd än förut.
Min käre sambo ska på någon whiskey återträff (en anledning till att dricka whiskey) hos någon vän till honom på lördag och då tänker jag bara se en massa filmer och ganska säkert svulla pizza. Men först ska vi ju kika vagn. Så spännande, jag ser fram emot det samtidigt som jag inte gillar all djungel. Kan det inte bara finnas kanske 2-3 märken att välja mellan?!
 
Fick mitt moderskapsintyg hemskickat igår, min chef är väl tillbaka på måndag så han får hjälpa mig med försäkringspapper. Tror han var tvungen att fylla i något. Det ska visst vara bra att skicka in det i tid. Det är tur att man har jobbarkompisar som är hemma och är föräldralediga som kan hjälpa mig med alla mina frågor. Har nog ställt 100 frågor till Gittan :)
 
Nu ska jag in ännu en gång och försöka leta reda på en vagn som passar oss.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0