Skrock?

Hittade ett test, enligt UL så väntar vi en liten flicka..
Mitt svar kommer under.
 
POJKE eller FLICKA


Magens form
Pojke: Toppig, utstående mage som inte syns bakifrån.
Flicka: Utbredd mage som sätter sig även på sidorna.
Stämmer på flicka

Pigmentrand på magen
Pojke: Lång tydlig rand
Flicka: Ingen rand Ingen rand
Ingen rand än så länge

Babyns hjärtfrekvens
Pojke: Hjärtfrekvens under 140 slag/min.
Flicka: Hjärtfrekvens över 140 slag/min.
Vet ej

Mammans skönhet under graviditeten
Pojke: Bibehållen skönhet 
Flicka: Flickan tar sin mammas skönhet under graviditeten.
Hon tar nog allt min skönhet ;)

Halsbränna
Pojke: Mycket
Flicka: Lite eller ingen
Lite

Babyn hickar 
Pojke: Lite eller inte
Flicka: Mycket
Ingen aning

Babyn sparkar 
Pojke: Mycket 
Flicka: Lite mindre
Har inget att jämföra med. Men inte så jättemycket

Var i magen babyn ligger
Pojke: Babyn ligger högt 
Flicka: Babyn ligger lågt
Känns som om hon ligger lågt

Blödande tandkött
Pojke: Mindre blödande
Flicka: Mycket blödande
Ganska så mycket

Utputande navel
Pojke: Senare under graviditeten
Flicka: Tidigt i graviditeten
Den finns fortfarande

Babyn sparkar på
Pojke: Höger sida 
Flicka: Vänster sida
Höger sida

Mamman illamående
Pojke: Inte alls eller lite
Flicka: Mycket
Inget alls

Samlag under befruktningsmånaden
Pojke: Ofta
Flicka: Mera sällan
Minns inte

Mammans vårtgårdar är
Pojke: Starkt avgränsade
Flicka: Mer suddiga
Suddiga

Håret på mammans ben
Pojke: Snabbare växande
Flicka: Normalt växande
Normalt

Mamman sugen på
Pojke: Choklad och lakrits
Flicka: Frukt och syrligt
Inget speciellt

Samlag i samband med befruktningen
Pojke: På ägglossningsdagen
Flicka: 3-4 dagar innan ägglossning 
Var nog innan äl 
 
Jag ska till barnmorskan (äntligen) nästa vecka, då lyssnar dom väl på hjärtslagen? Får väl se vad hon säger då. Tycker det har gått så väldigt lång tid, har ju inte vart där sen jag var i v9 och nästa vecka är jag i v25.
 
Nepp nu är tvätten klar för att hängas..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0