50% gjort


Halvvägs, det går snabbt men ändå sakta. Jag skulle egentligen jobbat ihelgen men mina fötter har sagt ifrån, jag får så väldigt ont i dom på jobbet. Jag kan inte sätta mig ner och vila där och jag går mer eller mindre hela dagen. Så jag gör som ssk sa, vila en vecka, testa jobba igen, sen har jag läkartid den 13.e. 
Vi har ännu en gång tittat på barnvagn, vi hade nästan bestämt oss innan hon i butiken visade oss Brio smile. Nu tror jag det kommer bli den istället. Det är små hjul där fram men enligt andra har inte det varit ett problem i snön. Man kunde låsa dom hjulen också. 

Nu vill jag att veckan ska gå snabbt, mamma och pappa kommer på fredag. Misstänker att det kommer bli en del bebis shopping. Mina fötter får lov att stå ut den dagen med endel sittpauser. 
Det är inte lätt att vara en flodhäst. 
Min nästa graviditet ska jag försöka hålla min vikt lite bättre. I början gick jag upp endel tack vare att jag slutade röka. Sen blev jag super trött i flera veckor och orkade inte laga mat. I nästa graviditet får jag nog inte vara lika trött med tanke på att man kommer ha en liten som troligen inte kommer vara så trött.. 
Neeee en graviditet i taget kanske?!
Men vätskan i benen är inte att leka med, hur ser det ut om några månader?

Nu ska jag välta ur min sambo ur sängen för han snarkar likt en gris... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0