Att inte vara först.

Idag är jag glad över att många vänner fick barn innan mig. Jag kan fråga dom om vad som behövs och inte. Man läser på vissa sidor att man inte alls behöver mycket men jag tycker det är en hel del. Visst kanske det inte behövs att köpas innan men jag köper det gärna nu, jag går hemma och har tråkigt om dagarna. Och jag vet att det vanliga är att man som förstföderska föder efter bf, men tänk om hon väljer att komma ut tidigare? Jag vill vara förberedd. 
Jag har gjort en lista över vad jag tror är kvar att köpa till bebisen. 



Precis tittat på biggest looser finalen, jäklars vad duktiga dom är. Vilken skillnad. Längtar tills jag själv kan börja banta av mig och inte känna mig som en flodhäst. Inte för att bantningen kommer vara något prio när hon kommit ut men ner i vikt ska jag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0