Vardag igen

Helgen var toppen, tog lite väl lång tid att köra ner, men efter felkörningar och ett antal svordomar var vi framme. Tacos väntade på oss, fick pengar och blommor i present :) 
På lördag snodde jag mammas snygga bil och tog med mig E ner till stan, man går igenom stan på väldigt kort stund. Det är väldigt litet efter att ha bott i Västerås så här många år. Och man känner inte igen en människa längre. 

Men det är skönt att åka dit några dagar, lugnt och avslappnande. Min bror var även där, vi träffas så sällan så det var kul att träffas igen. Hann även med att träffa Evelina :) 

Helgen som kommer jobbar jag, och denna gången bör jag vara planerad. Nästa helg kommer mamma och pappa, då åker vi till Friends Arena och tittar på speedway gp. 

Nehe nu ska jag kolla om det finns något spännande på tv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0