Snart helg

Om ca 1 timma går jag på helg, underbara långledighet. Mer av dig tack.
Idag har jag min 2 diet, åt en jäkla nutrilettbar på 97 kcal, oj så mätt jag blev, bara 400 kvar för denna dagen. Ska köpa en sallad som jag ska äta till lunch och middag. Men jag tror jag hellre bantar 2 dagar i veckan än varje dag.

Imorn åker vi till Vetlanda, jag hade velat ha en egen bil just nu, E har möte (förstås) till 15 imorn och kommer inte vara hemma förrän halv fem vilket gör att vi inte kommer vara i Vetlanda förrän vid nio tiden. Hade jag haft egen bil hade jag kunnat åka ner redan idag. Aja än så länge är det egentligen onödigt med två bilar men vissa dagar hade det ju varit skönt med en egen.

Ska åka iväg och handla efter jobbet, jag känner mig inte direkt supersäker än, och försöker tänka hur jag ska köra innan jag åker. Och efter mellan 16-18 vill jag helst inte köra, när går sånt fjanteri över? Hade vi bott i Vetlanda hade det ju varit enkelt, visst kör folk som idioter där också men trafiken går ju inte att jämföra. Men nu bor jag här och måste sluta upp att vara feg (om ett tag iaf).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0