Should I or not..

E´s nya leksak har kommit, den kom igår. Den var inte svart som vi trodde, utan mörkblå. Man ska inte köpa något i mörker ;) Men den är fortfarande snygg och skön. Jag har inte vågat provköra den än men det ska nog gå bra.
 
Nu är frågan, ska jag ta över E´s bil nu? Eller ska jag vänta tills vi verkligen behöver två bilar? Köper jag hans nu så blir det billigt för mig än att jag köper senare. Jag tycker om bilen förutom den tråkiga silvriga färgen. Men om jag köper den nu så kommer det egentligen vara onödiga pengar för jag behöver ingen egen bil just nu, jag kör bil någon gång i veckan, och jag skulle kunna göra det när E lämnar sin bil hemma. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra..
Inom ett år kommer vi nog behöva 2 bilar, då jag hoppas att vi hittat och köpt ett hus. ÅH, jag gillar inte sånt här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0