Irritation..

Jag skriver sällan om det som verkligen irriterar mig på jobbet, men för ungefär en halvtimma sen så ringde någon från mitt jobb. Jag svarade inte, det gör jag aldrig när jag är ledig, alltså efter kl 16 så är mitt privata nummer enbart ett privat nummer. Jag skrev bara till personen och undrade vem det var för jag kände inte igen numret, fick svaret: Humana, svara. Jag frågade ju vem det var, inte vilket företag det var.
För det första, vem fan ringer vid halv elva på kvällen?
För det andra, om du ville att jag skulle svara kunde du svarat på vem DU var.
 
Ibland verkar folk tro att man är på någon jour, och att om det är något problem med någon av mina "kontaktpersoner" så kan man ringa mig när som helst. Saken är att när jag går hem från jobbet, så släpper jag allt med jobbet. Jag svarar inte på jobbsamtal, jag släpper det helt. Det är eller kan vara psykiskt jobbigt ibland och då vill och tänker jag inte ta med det hem.
 
Så nu släpper jag jobbet igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0