5/10

Efter en vecka fullt med försovningar så är det äntligen ledig helg. Jag är så trött så jag minns oftast inte att klockan ens har ringt, men jag har som tur är kommit i tid till jobbet de flesta dagarna :)
Men idag fick jag sova ut lite, men vaknade redan kl 9, det är tidigt för att vara jag.
 
Vi (Erik) har varit och testkört en bil idag, en bmw bla  bla bla, har faktiskt inte en aning om vad den hette, men den var både snygg och skön, dyr kan vi väl lägga till också. Testade även en saab 9,5 (?) igår som jag tyckte såg helt okej ut men något måste varit fel på den, efter ett tag så hände det knappt något när man gasade. Och eftersom det inte var jag som körde den så måste det varit fel på bilen, annars kan man tänka att jag kanske lyckades med något, för det hade inte förvånat mig.
 
Vi har även varit och smygkikat på ett hus, det var ju såå fint, men dels kostade det mycket i utgångspris och så var driftkostnaden väldigt hög. Första huset som båda verkar tycka om. Blähä! Hemnet appen är ju helt värdelös, brukar annars titta genom den men det är flera hus som inte finns med som finns på datorn.
Men vi får fortsätta leta, nån dag dyker huset upp, nån dag.....
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0