Snart så...

Ännu en helg som gått, en trevlig sådan med midsommarfirande och bröllop. S & J var så fina och själva vigseln gick snabbt, efter det var det mat och fest. Och inget ovanligt som vanligt att jag fick i mig lite för mycket alkohol, jag måste lära mig min gräns.. Dumma dumma Lina.
 
Min tanke var att jag skulle slutat röka i söndags, gick ju bra de 2 första dagarna, men idag gick det åt skogen och jag bestämde mig för att jag slutar efter Holland. Tycker inte att sugtabletterna jag köpte hjälpte ett skit, jag vill helst sluta utan hjälp alls men det blir nog svårt. Funderar på att köpa den där boken som ska vara så bra?!
Konstigt det där, första gången jag slutade gick riktigt bra, det var bara motivationen som försvann sist. Men jag SKA klara av detta, men det skjuts bara fram ett litet tag.
 
Då var det bara 2 dagar kvar till Assen, verkar som vi får ett regnväder att se fram emot. Men det ska nog gå bra ändå, det finns väl paraply även där?! Jag borde köpa mig ett par gummistövlar också, eftersom vi inte har sittplatser (eller just ja, vi har för tillfället inga platser alls men det löser sig nog) så kommer vi få gå runt som vi gjorde i Italien, och i blött gräs känns stövlar som ett bra val..
 
På tal om något helt annat, jag önskar jag bodde i ett hem där jag kunde öppna upp, vårat hem är en bastu, svettas ihjäl här hemma och vi kan inte öppna tack vare hårbollarna, det finns ju ingenstans där vi kan stänga in dom heller. Ett större hem är nr2 på min önskningslista, det är ju faktiskt min födelsedag om snart 2 månader :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0