4.6

Skönt med sovmorgon, men vaknade halv 8 första gången, men somnade om som tur var.
Dagen har bestått av inget alls, en hel dag utan något måste. Ett besök på affären är väl det största jag gjort för dagen.
 
Nu sitter jag och letar sommar resor och resa till moto gp. Vi kanske skippar moto gp i Tjeckien och åker till Nederländerna istället om 3 veckor blir det väl? Jag hittar inga hotell i Tjeckien som antingen har bra pris eller som det inte står något dåligt om.
Men om vi åker om 3 veckor så missar vi city festivalen, är ganska så många bra artister men jag tror jag klarar mig ändå.
 
Vad ska man göra på sommarsemestern då? Tror det får bli någon weekend nånstans. Men det är E´s tur att bestämma (ångrar mitt beslut om Egypten) så vi får se vart det bär av..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0