Tröttsamt...

Jag måste gnälla av mig lite.
Min sambo har semester och har haft det i snart 3 veckor, men det är ändå jag som har städat och tvättat när jag har haft lediga dagar. Det är fan inte rättvist nånstans. Jag blir så irriterad över att han inte kan hjälpa till. Jag kan städa, men då ska inte han snuska ner utan att plocka undan efter sig, det är det som gör mig irriterad.
Och helt plötsligt har vi det då dåligt? För att jag säger åt honom.
Snart 8 år tillsammans och jag gnäller fortfarande om att han inte hjälper till, vet inte hur jag orkar och att jag inte lärt mig stå ut. Men innan körde han alltid med att jag inte jobbade 100%, nu gör jag det. Men jag tycker att man ska hjälpas åt, och så förbannat svårt kan det inte vara att lägga tvätt i tvättkorgen, plocka undan efter man lagat mat och lägga snus i papperskorgen.
 
Men vem tror ni kommer göra allt det där åt honom nu? JAG!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0