I'm on a boat...

Då var vi hemma efter 3 dagar till havs. På lördagen kom vi till Gdynia runt 12, kikade runt lite, fint nere vid hamnen, Polen låter så grått annars men det var finare än förväntat. Billig öl och mat.
Söndagen kom vi till Visby, mysigt och väldigt varmt, inte alls lika billig mat och öl. 145:- för räksallad kallar jag pissdyrt. Båten vi åkte med var bra, lite väl mycket pensionärer bara, men dom måste ju också få ha kul. Fanns pool på båten, vi bubblade lite första dagen men annars skulle dom ha 300:- för 3 dagar, det borde ingå i priset tycker jag. Fanns även en relax avdelning som kostade 300:- i TIMMEN.. Crazy!
Spenderat för mycket pengar på alkohol, får bli avgiftning efter semestern.
Men jag rekommenderar båtturen, ingen "fyllebåt". Maten på båten var väldigt god 3 rätters middag varje dag.

Min cykel ha blivit stulen, elakt. Tur den är så dålig och knappt värd 50:-, får man hoppas att bromsarna går sönder och att den ramla omkull lite? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0