Bättre dag idag och SEMESTER!!

Vaknade kanske på rätt sida av sängen idag, lite bättre humör iaf :)
 
Min lördag kunde jag fixa bort så nu har jag semester, den är så efterlängtad. Nästa fredag åker vi på 3 dagars kryssning, ska få se både Gotland och Polen. Ser jag fram emot, men undra vad vi ska hitta på en vecka tills dess?
 
Vi firade semestern men att gå till Hatten, god mat men jag var fasen hungrig när jag gick därifrån, jag är antingen konstig eller så var det inte så mycket mat. E tog ett dopp på Lillåudden efteråt, jag höll mig på land.
 
Om det blir fint väder imorn ska vi ut och sola och bada nånstans, det måste bli bra varmt för att jag ska bada i Sveriges vatten.. Men först ska vi bara åka och kika på en lägenhet, jag chansar på att jag kommer gilla den och vilja köpa den medans E säger nej, vi är ju lite såna av oss, tycker olika om det mesta :) Och jag tror alla förstått att det inte går att övertala min sambo... Men just nu är det så väldigt lite lägenheter ute, får väl kolla mer sen, i augusti brukar det väl dyka upp lite mer, tror även augusti/september är en bra månad att försöka sälja våran.
 
Nu film, Kodnamn Lisa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0