2.7

Tröttare än tröttast. Försov mig idag på morgonen och blev lite sen till jobbet. Avskyr att försova mig, men som tur var hade jag en lugn morgon ändå.
Ser fram emot torsdag så jag får sova ut, jag behöver verkligen det. Semestern var ingen direkt vilosemester, var upp tidigt varje dag och jag är van att sova ut. Skulle egentligen följt med E till hans mammas stuga imorn men jag behöver en dag där jag inte gör något alls. Sen måste jag plugga teori också, det är ju inte så himlans långt kvar tills det är dags. Nervös? Yes!
 
13 arbetsdagar kvar innan semester, känns som en evighet, värre är det när E ligger kvar i sängen och jag vet att han inte ska upp.
 
Imorn börjar det väl trilla in en massa wagga bilar här, det är tur jag cyklar till jobbet annars hade jag fått problem ihelgen att komma hem, jobbar nämligen hela helgen men det gör mig inget.
 
Men nu är det väl dags för sängen, får inte försova mig något mer nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0