12/7

Äntligen helg, förstår inte varför jag sover så dåligt när jag jobbar. Mamma och pappa kom upp i måndags, grillade lite på kvällen och på tisdagen gick vi en sväng på stan innan vi åkte till Kumla på speedway, tyvärr förlorade Vetlanda :(. Hemskt var det att gå upp tidigt på onsdagen för att åka till jobbet och dom andra sov, men dom vaknade och sa hejdå, eller mamma var vaken, jag har inte tagit efter henne i att vara morgonpigg.

Sega dagar på jobbet men nu är det äntligen helg och jag kan få sova ut.
Jag ska bara ta det lugnt, sova,plugga, städa och tvätta. Inte helt lugnt då kanske men det är inte tvättat sedan Holland så det är ett måste.

Tror jag ska bege mig till bokaffären imorn och köpa Allen carrs bok, jag måste ta tag i rökningen på riktigt nu, lyckades inte när jag tänkte slutat, dumt! Vill gärna sluta utan plåster eller tuggummi, man blir gasig av tuggummi och dom är så starka.

Tror det blir en tidig kväll, ingen vila efter jobb och sov kasst inatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0