Shored..

Jag har helg och tog en lång sovmorgon, kanske berodde liite på att jag inte gick och la mig förrän 6 idag på morgonen. Jag har väldigt lätt att vända på dygnet. Har hittat en "ny" shore serie, Geordie Shore. Dom är från New Castle, ganska så kul dialekt och verkar ha egna ord som birds betyder tjejer och lads betyder killar. Och sen en massa andra konstiga ord. Lite vildare och dåligare än Jersey Shore men de funkar att titta på när man inte har något bättre för sig.
 
Jag har fått både mobilen och datorn såld för det jag ville ha det för. Men dom pengarna kommer väl gå åt ihelgen, kryssningen i sig kostade oss inget, men maten är inte gratis och lite alkohol kommer vi säkert dricka.
Jag får åka till sthlm c och möta E där, han kan ju åka direkt från jobbet.
Det är snart 3 år sen jag var på kryssning, då åkte vi till Tallin. Tror vi var där under alla hjärtans dag.
 
Nej nu väntas mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0