Ingen sömn.

Inatt sov jag inte ett dugg, natten innan det sov jag inte många timmar. Ett helt dygn utan sömn bara för att det inte gick. Helt värdelöst, låg i sängen till kl 7, sen gav jag upp och gick upp och såg på nya Greys.
E ska nog vara glad över att han inte har varit hemma idag, skulle nog varit väldigt hemskt. Väääldigt lättretlig kan man säga, nu är det som tur är ingen som behövde träffa på mig sådan.
Och dumt av mig att gå ner på stan utan sömn, halvkass. Jag tyckte alla var ivägen. Men nu har jag köpt berocca, eller aptekets kopia som skulle vara precis likadan sa dom, det roliga är att det står att det är för aktiva människor, jag är allt annat än aktiv, men vi kan väl hoppas det hjälper.
Jag har gått runt och nyst och varit lite småsnorig idag, men jag hoppas det beror på min kassa sömn, jag kan bli sån med för lite sömn.
 
Men efter jag kom hem från stan och ätit lite så somnade jag tillslut med alla katter hos mig några timmar. Jag hoppas verkligen jag somnar bra inatt.
 
Nu väntar jag på att E ska komma hem, jag skulle lagat middag till han kom hem men jag orkar verkligen inte. Jag får laga en annan dag, för det förtjänar han dels för idag och för hur snäll han har varit under alla mina sjukdomar. Det får bli någon utemat istället tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0