En dag på sjön.

Kryssningen vart okej, men jag tänker inte äta buffén igen om jag åker på kryssning, maten var inget direkt bra och middagsbuffén och lunchbuffén var ungefär likadana. Bara att lunchen var nästan halva priset på.. Men drickan ingick iaf :) Lite för mycket pengar gick åt på en massa drinkar. Och när jag var ute och rökte så hittade jag knappt tillbaka, det är ju en jäkla labyrint de där.
På lördagen i fullt nyktert tillstånd skulle jag minsann gör en bambi på hal is i restaurangen, lite sådär smått pinsamt kanske, folk trodde säkerligen att jag var skit full och jag önskar jag vore det :)
 
Nu kommer det en helg igen med alkohol och maskerad, sen tänkte jag nog ta några vita helger igen. Bra både för hälsan och plånboken.
 
Som vanligt äter vi sent här hemma, sen ska jag ta igen Grey´s och Revenge :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0