21.2

Torsdag och jag börjar känna mig lite bättre, febern börjar gå neråt som tur är.
Ibumetinen höll i sig till 4 inatt, det var fasen som jag fick en smäll på käften när febern kom tillbaka. Höll på att tuppa av när jag ställde mig upp. Då var det bara att ta en till tablett och efter en stund la jag mig i badet igen, i 1 timma. Kanske dumt när man känner mig svimfärdig, men i badet är det som allt det "onda" försvinner. Så jäklans skönt. Men nu har jag känt mig helt okej än så länge, nu håller vi tummarna att det fortsätter så.
Sen att fel jäkla vecka på månaden skulle infalla just nu var bara riktigt jäkla elakt.
 
Fick min lönespec idag, jag ville knappt öppna den eftersom jag var helt säker på att den skulle vara helt värdelös, men den var på ca 3000:- mer än vad jag förväntade mig. Efter 10 dagars sjukdom var jag ändå rätt nöjd. Jag kan förhoppningsvis t.om spara undan lite till resan. Yeeey!
 
Nu hoppas jag att E inte är inne och läser ikväll, hans "överraskning" kom även idag, jag hoppas han blir nöjd. Jag tycker han är så jäkla bra som orkar med kortvasan så det är väl klart han ska få något för det. Han har åkt och säkert kommit fram till Mora också nu, vissa i hans sällskap hade gärna kunnat stanna hemma eller kanske hon kan råka bryta benet eller något lätt imorn? Men jag försöker låta bli att tänka på det.
Det finns bara en enda person jag känner avsky för och det är hon, jag är förbannat långsynt (heter det så?) i såna fall, någon dag kanske jag kan släppa det också. Nåååån dag.
 
Men imorn ska jag försöka ta mig till apoteket, berocca blev jag rekommenderad mot immunförsvaret. Nu jäklar ska jag bli frisk och hålla mig frisk.
 
Så imorn håller vi tummarna för att E håller sig på skidorna och inte bryter något, eller kör in i någon som jag har för mig han gjorde förra året :) Jag följer honom genom mobilen iaf...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0