Körkort, check

Vilken bra måndag. Vaknade lite tidigare än jag ville, hade velat sova så långt det gick så jag skulle slippa vara nervös så länge. 10.45 körde jag upp med aningens skakiga ben, 11.15 var det klart, jag blev godkänd. Oj så glad jag blev, trodde jag skulle börja gråta :) ringde E och lurade han först men jag kunde inte hålla mig länge.
Har varit ute både på hälla och erikslund, dumt nog åkte jag hem i rusningstrafiken, inte helt genomtänkt, men jag kom hem iaf. Lyckades köra in i garaget utan att köra på E's motorcykel.
Har inte tyckt det varit kul att köra förrän nu, mycket skönare att köra själv :)

E bjuder på middag ute idag, så nu väntar jag på att han ska springa klart blodomloppet(?) så vi kan gå ut och fira att jag äntligen efter 8 års tjat från E har körkort :)
Tack älskade E för att du tjatat på mig :) det gjorde du rätt i. Och jag sa ju att jag skulle ha körkort innan vi skaffar barn..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0