Puckon..

Var precis inne och läste Katrin Z´s inlägg om Bingo, gick även in på "flickans blogg",ja för Bingo är han inget annat än en flicka. Bingo har självklart gjort fel, alla gånger. Men när jag läser flickans bloggs kommentarer om att hon inte gjort något fel så tycker jag det är helt fel. OM tjejen vet om att killen/mannen har flickvän/fru och fortfarande flörtar/stöter osv så är det enligt mig fel av henne också. Vet man så ger man fan i det helt enkelt. Båda två förtjänar varsin örfil, pojkvännen behöver kanske två. Sen tycker jag Bingo är lite av ett skämt, visst att han har ett JOBB där han plåtar nakna tjejer, det är ett jobb. Men det verkar som han hellre umgås med dessa småbarn istället för sin egna familj. Kanske dags att inse sin ålder?!
 
 


Kommentarer
Regina

Jag läste också det! Fy fan säger jag bara och jag håller helt med dig! Att han inte skäms över att bete sig så respektlöst mot sin flickvän!

2012-09-05 @ 09:58:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0