Helgar..

Då har jag tjänat ihop två dagars ledighet på en vecka :)
Idag tog jag en rejäl sovmorgon, låg och slöade i sängen till 13. Jepp i´m crazy..
Annars har denna lediga dag gått åt som vanligt åt städning.
Åkte förbi T&M och hämtade upp restaurangchansen, sen vidare och handlade mat..
Sitter och kikar lite på E´s 30års present, vet på ett ungefär vad jag ska köpa, måste bara kolla lite mera först. Som tur är så är det ju några månader kvar.
 
Imorn ska det börjas målas, får åka iväg tidigt och köpa färg för att sedan måla bordet. Tackade nej till Sean Banan, ledsen tycker inte om honom :) En annan gång när jag kan spendera pengar samtidigt följer jag gärna med, utan Sean Banan förstås..
 
Nu ska jag se The intouchables igen.. Såååå braaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0