12/9

Jag har kollat lite distansutbildningar, mejlade Hermods om ekonomiassistent men dom har tydligen inget paket utan olika kurser. Men det ska finnas nånstans, VUC skulle tydligen ha det men jag hittar fasen inte på det. Det är dags att göra något annat med livet. Innan har jag sagt att kontorsarbete är inget för mig, men hur vet jag det innan jag testat. Jag sa också innan att jag ALDRIG skulle jobba inom vården, inte denna sortens vård iaf. Men det har faktiskt varit bättre än jag trodde. Men nu (eller för längesen) har jag tröttnat och det är dags att gå vidare..
 

Hösten har kommit, och höst betyder göraominneilägenheten. Nästa projekt blir nog vardagsrum, svart ska bli till vitt. Eftersom barbord passar in bra här så tänkte jag nog måla om det vi har, jag tror det kan bli snyggt. Sen med tiden ska jag köpa nytt vardagsrumsbord och ett nytt tvbord, vill inte behålla något av det vi har.
Kom på att jag får nog sätta igång och måla ganska så snart, för sist jag målade var det väldigt kallt ute på den inglasade balkongen vilket gjorde att det tog evigheter innan färgen torkade..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0