Vilka människor det finns..

Pratade med mamma idag och igår.
Någon har skapat 3 abonnemang på min morfar, de hade försökt med ett 4.e men det hade stoppats för Telia misstänkte något skumt. De hade även beställt mobiler förstås. Alla abonnemang kom ju hem till morfar men kan mobilerna skickas ut till en annan adress? Eller kan man skriva in ett annat nummer när man gör de här abonnemangen? För det hade väl låtit på Telia att man får ett sms när man kan hämta mobilerna. Fast då borde man ju visa leg som då borde stå morfars namn på?!
Usch vilka människor det finns.
 
Idag kanske vi ska torsdags lyxa lite, E är lite sugen på Texas Longhorn, det säger jag inte nej till :)
Var oehört skönt med en lång sovmorgon idag, jag är inte den som tycker jag förstör hela dagen för att jag sover längre, jag hinner med allt som måste hinnas med ändå.
 
Men nu är det nog dags att hoppa ur mjukiskläderna och göra mig till en människa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0