Äntligen..

Var ut till Hallsta möbeloutlet igår och köpte en ny tvbänk. Försökte först själv men de gick ju faen inte, E kom hem och hjälpte till och tillslut runt halv två på natten trodde vi att vi var klara, men då visade det sig att vi skruvat ihop den lite fel. Så vi lät det vara tills idag, gjorde om, gjorde rätt, trodde jag. Men nej då var det något annat som blev fel, det har varit mycket suck och svordommar från min sida idag. Med en enorm jäkla huvudvärk gjorde det inte något bättre. Men NU är den klar, äntligen. Lite sne men vafan jag orkar inte.
Har även börjat måla bordet, förhoppningsvis är allt klart på tisdag..
Även tvn i sovrummet kom upp på väggen idag.
Tror vi sätter upp tvn på väggen även i vardagsrummet, men inte nu.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lär jag somna gott.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0