10 veckor kvar..

Visste ni om att det är exakt 10 veckor kvar till jul. Nu hinner det väl visserligen slå om till tisdag innan jag är färdig med detta inlägg men nu(måndag) är det 10 veckor kvar.
Detta året hade jag inte tänkt att fira jul i västerås, hur mycket jag än börjat tycka om västerås så kommer Jul alltid vara Vetlanda.
Innan älskade jag julen, för det är egentligen en mysig tid. Men jag antar att eftersom jag än så länge inte kunnat fira jul med både sambo och resten av familjen så är det inte samma sak längre. Jag försöker övertala E att följa med till vetlanda i år. Men han gör som han vill.
 
Så snart ska man plocka fram alla dessa julsaker igen, varje år har jag glömt bort om någon ljusstake har gått sönder. Jag undrar om jag ens har någon hel. Borde nog köpa nya julgardiner (eller köpte jag förra året?!), det går verkligen inte undvika att julen snart är här, jotex och ikea skickar ut mejl med julsaker.
Om jag hade haft massor med semesterdagar kvar hade jag hellre varit med familjen + E i ett varmare land... Och då hade jag nog heller inte tagit upp några julgrejer heller. Ett annat år kanske :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0