Jag kooookar över..

Är det någon mer än jag som kokar när man ser Marcelo? Vilket satans svin. Hur kan Annica gång på gång förlåta aset? Jag var otrogen när jag var ung och dum, vadå för 2-3 veckor sen?
Han förtjänar så många smällar så det finns ju inte.
Sen tror jag inte Camilla någonsin varit kär: Så såg vi det inte alls därinne, vi sa det med glimten i ögat..
Jag vet att alla människor inte är svartsjuka men detta är ju så jäkla svinigt att det handlar inte om det.
Marcelo är en person som troligen alltid kommer vara otrogen.
Pucko pucko pucko..

Och lite pucko mig som fortsätter titta på det.. :)

Btw, gjorde hemmagjord 13 (spicy hot) idag, blev faktiskt bra och gott. Det kommer jag absolut göra om.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0