31/5

Sista dagen i maj, imorn går vi in i juni och nu är regnet igång. Ge oss tillbaka solen, tack.
Ännu en rast på stan, letade klänning, jag hittade 3 st supersöta klänningar som även satt bra på HM, men allt var ju genomskinligt, toppen kan man alltid fixa med ett linne, men när trosorna lyser igenom, jag vill inte ha leggings under. Så jag sket i klänningarna och gick och köpte mig en väska istället. När jag väl köpt den så funderade jag på om den är för tantig. Men den fick följa med hem. Jag är nog ganska så dålig på väskor.
Jag har egentligen inte så kass smak i väskor, men är kass på att betala priset för vad dom är värda :)

När jag kom hem hade klänningen kommit, supersöt. Får se om jag kan ha den imorn.

E är iväg långt ner i landet och köper ny mc, halv 9 skrev han och då var han i västervik, fyy det är ju långt kvar innan han är hemma. Lär ju vara kallt att köra nu..

Ikväll ska Martin,Peter och Simon vara med i BB, programmet lär ju bli bättre än vad säsongen någonsin varit :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0