25/5

Lööönedag.
Fick sova en halvtimma längre idag, en halvtimma är lång tid på morgonen. 8-16.30 är en bra tid.
Kunde smita iväg till stan en sväng, tur att man jobbar så centralt. Stod nog i leksaksaffären i en halvtimma, garvade lite för mig själv för jag visste verkligen inte vad fasen jag skulle köpa. Men jag hittade något tillslut :)
Letade lite efter klänning också, skulle vilja ha någon ljusrosa/vit/beige inte alla färger på samma gång men någon av färgerna. Men hade så kort tid på mig så jag gick hem utan någon.

Har varit på jysk och köpt dynbox, den får INTE sittas på. Jysk all over it! Men den duger väl till det den är till för.

Det är bara 5 veckor kvar till semestern börjar. Den börjar med cityfestivalen med fullt av skitbra band. Takida, Kapten Röd, Loreen, Miss Li, Eric Amarillo, Magnus Uggla + några fler. Jag tänker nog köra på 3dagars, inte supande, det orkar jag inte. Men det är 1-2 band som jag vill se varje dag.
5 veckor går snabbt..

Todeloo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0